Muzyka

23 lutego 2014

Znowu L.A. ;)

Liebster Award

"Nominacja do Liebster Award jest przyznawana przez innego blogera. Nie wiem ilu z was przeczytało o przygodach kaczuszki na absyncji, ale tu napiszę jej dalszą część. Dzieci z kosza wylazły wesołe. Straciły jednak swoje upierzenie. Wszystkie 11 były gołe. A lisy zrobiły na nie kolejne uderzenie. Jeszcze jedna 11. I w normalnym tym napisie są trzy 11, więc i tu będą trzy. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Dostałam dwie nominacje. :D Pierwsza jest od Zainspirowana Tobą. Bardzo Ci dziękuję. ^^

Pytania:

1. Która postać z blogów, które czytasz najbardziej oddaje twój charakter?

Hmmm... Ciężkie pytanie. Możliwe, że Eleanor z bloga KLIK. Nie utożsamiam się z nią tak jak z tą dwójką, które wymieniłam, ale ma coś ze mnie. Wesolutka, niepozorna, a dowalić umie. Mogę być jeszcze ewentualnie Rachel z KLIK. W sumie z tego samego powodu. Czasem aż ma się ochotę tak komuś przyłożyć, jak Rachel tym frajerom. ^^

2. Co inspiruje Cię do pisania?

Wiele rzeczy. Czasem to sen, czasem jakieś wydarzenie, czasem po prostu jakaś rzecz jak hmm... krzesło?

3. Czemu akurat taki, a nie inny temat bloga?

Bardzo lubię i "Niezgodną" i "Igrzyska Śmierci". Z tym drugim jest jednak sporo fajnych opowiadań, a z tym drugim bardzo mało. A, że miałam akurat pomysł na FF, no to jest. :D

4. Najśmieszniejszy tekst jaki kiedykolwiek przeczytałeś/usłyszałeś?

Nie wiem który to, ale z pewnością jakiś Abigail. Przeczytajcie chociaż jej komentarze. Nie wiem, np. na absyncji "A akapity kto za ciebie zrobi? Ksiądz". Abby/Eurydyka/Layka i wszystko jasne. :D
Ewentualnie kolegów z klasy (tu wyjaśnienie jestem na mat-fiz), gdy przypatrywali się takiej grubszej dziewczynie. "Ciekawe czy jak rzucimy w nią papierkiem to zatrzyma się na jej orbicie?" czy jakoś tak.

5. Jaki jest twój największy lęk?

Patrzenie na śmierć bliskiej osoby i niemożność pomocy jej.

6. Co skłoniło Cię do pisania?

Pomysły cisnące się na mózg. W końcu musiały ujrzeć światło dzienne. ;)

7. Czy niektóre sytuacje, o których piszesz w opowiadaniach dotyczą ciebie?

Hmm... możliwe, że jakieś się zdarzą, choć zazwyczaj chyba takich nie ma.

8. Czy utożsamiasz się ze swoimi postaciami?

Z niektórymi tak. :)

9. Najwspanialsze wspomnienie w twoim życiu?

Może pewien bieg do szatni. Nie wiem. :D

10. Czy wyobrażasz sobie świat bez muzyki?

Byłby trochę pusty. Istniałby, ale brakowałoby mu czegoś hmm... magicznego. Nie wiem czemu, ale rzuciło mi się od razu wyobrażenie świata całego w bieli. Zupełnie jakby bez muzyki nie było też kolorów.

11. Jak reagujesz na hejterów?

Za dużo ich na razie nie spotkałam. :D Normalnie to z niektórymi się fajnie droczy, innych ignoruję, a czasem myślę czy mają rację, czy po prostu chcą się dowartościować gnojeniem kogoś innego. ;)



Drugą nominację mam od Fioletowego Piernika również Serdecznie dziękuję. :D

Pytania:

1. Jak widzisz przyszłość: ludzi, nowoczesne auta, maszyny, neony i chipy czy radioaktywność, mutanci, walka o przetrwanie, powolne wymieranie ludzkości?

Przyszłość może wyglądać najróżniej. Akurat ja bardzo lubię temat "antyutopia", wyobrażałam sobie jednak zawsze przyszłość wobec tego pierwszego schematu. Może jednak nie tak kolorowo. Postęp technologiczny ogromny, ludzie praktycznie nie są potrzebni. Wymieranie natury, ludzie nie wiedzący co to, np. lasy. Pisałam kiedyś opowiadanie o przyszłości. Były w nim fabryki: "tlenu"- jedynym miejscu, gdzie były drzewa, "czasu" i takie tam. Co do tego drugiego, w sumie możliwe, że do tego to wszystko doprowadzi.

2. Myślisz, że przeżyłabyś w świecie jaki przedstawiają gry/filmy/seriale The Last Of Us, The Walking Dead, Resident Evil itd. ?

Hmm... Nie wiem czy bym przeżyła. Mówię sobie, ze tak, ale pewnie nie. Choć w sumie żyłoby się ciekawiej niż teraz. :D

3. Z kim ze swojego opowiadania się utożsamiasz?

Ach witaj Mady! Tak, tak z Mady. Ewentualnie może z Mindy hmm... nie. Jednak z Mady. :D

4. Ile średnio czytasz książek na miesiąc?

Oj ze mną to różnie. Czasem kilka, czasem nawet nic. Zdarza się, że przeczytam na dzień jedną i lecę po drugą, a zdarza się, że ciągnę tylko na blogach. :P

5. Czy ktoś z twojej rodziny wie, że piszesz bloga? Pochwala to?

Młodszy brat wie. Starszy chyba nie. Mama wie, bo czasem jej czytam te moje wypociny, a tata? Nawet nie wiem. XD Mama pochwala w sumie, a reszta nie ma zdania.

6. Masz jakieś zwierze? Jak tak to jakie?

Mam. Dwa czarno-białe koty. Jeden to Feliks, a ta druga hmm... w sumie nadal nie ma imienia, bo wszyscy gadają "Kicia" i nikt nie wie, czy z nami zostanie.

7. Z kim z mojego bloga mógłbyś się zaprzyjaźnić? Kto byłby twoim wrogiem?

Pewnie zaprzyjaźniłabym się z Rachel, Nathanem i Vincentem. Byłabym wrogiem z Carmen i nie przepadam za Irene. :D

8. Pogryzło Cię kiedyś jakieś zwierzę? (mrówki, komary i kleszczę się nie liczą:P)

Hmm... Chyba na szczęście nie. No chyba, że liczysz tego przystojniaka z białym pyszczkiem z pytania numer 6.

9. Myślisz, że poradziłabyś sobie w Kostce z mojego bloga?

Czy ja wiem? Jak zrobię sobie lepszą kondycję to pewnie tak. Teraz miałabym problemy z tą przepaścią. Ja i zwisanie na gałęziach? No ee... Ale bardzo bym chciała wejść do tej Kostki. :D

10. Ulubione kwiaty?

Róże (wiem, że banał) i lilie. :D

11. Do jakiego klubu by cię przyjęli: do Spragnionych czy Półksiężycowych?

Do żadnej. Część cech mam tu, część tu. :D Wolałabym być chyba w Półksiężycowych, ale mimo wszystko prędzej by mnie przyjęli do Spragnionych i zdaję sobie z tego sprawę.



Tu zakładki bohaterowie jeszcze nie ma, ale pojawi się, gdy tylko się uporam z dwoma gifami. Ale we wtorek sprawdzian z histy. :(
KLIK - To trailer "Niezgodnej". Są np. sceny z psem. Niestety nie po polsku, ale zawsze coś. XD

4 komentarze:

  1. Cieszę się, że lubisz Eleanor. :3
    Jakie słodkie kotki. :>
    Nie mam za wiele czasu, ale powiem Ci, że Jack#1 w bohaterach na Absyncji sprawił, że zakrztusiłam się herbatą. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam tego gifa, nie mogłam się powstrzymać. ^^ Haha. XD

      Usuń
  2. Słodkie koty, czekam na następny rozdział :/

    OdpowiedzUsuń
  3. hej a tak przy okazji ;)

    Nominowałam cię do Liebster Blog Award :D
    Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://seledynow.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy