Muzyka

8 lutego 2014

L.B.A.

"Nominacja do Liebster Blog Award jest przyznawana przez innego bloggera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana też blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów (informujesz je o tym) i zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował."

Nominowała mnie Akuma-Chan z bloga KLIK Serdecznie Ci za to dziękuję. ^^

Pytania:

1. Twoja największa pasja, twoje zainteresowania?

Lubię pisać opowiadania. Pewnie się tego nie spodziewaliście. :D Poza tym lubię fotografię. Zarówno robienie zdjęć, jak ich przerabianie. Kręcenie krótkich filmów, montaż (choć robię to rzadko). Czasami coś narysuję (chyba powinnam napisać nabazgrzę). ;P

2. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?

Nie wiem. Jakieś sportowe zawody, które zawsze wymyślaliśmy z kolegami. Nie lubiłam się zbytnio bawić w chowanego, wolałam już grać z kolegami w piłkę nożną i zazwyczaj bronić. Co ciekawe? Broniłam wtedy lepiej niż teraz. Ach ta moja kaleczność. ^^

3. Co skłoniło cię do założenia bloga?

Abigail? To ty mnie skłoniłaś? A nie, ty kazałaś mi założyć Absyncję. :D Tego bloga założyłam sama, a ty kazałaś mi go zacząć od nowa, bo (przyznam bez bicia) pisałam go jak dziecko z przedszkola. :D
Hmm... założyłam go dlatego, że pomysł od dłuższego czasu siedział w mojej głowie. W książce w zasadzie mało jest o Serdecznych.

4. Twoja inspiracja. Co motywuje cię do pisania?

Tego bloga? Książka "Niezgodna" oraz Abigail, która urwałaby mi łeb, gdybym przestała pisać tego bloga. :D Ta konkretna osoba jest inspiracją dla Victorii. Stworzyła tę postać, decyduje o niektórych rzeczach z nią związanych i na szczęście nie narzeka jak ją na razie kreuję. :D A i czasami dorzuci jakiś tekst od siebie (więc część tekstów Victorii należeć będzie do mojej mentorki). Ale ja cię dziś wychwalam...

5. Jak rozpoczęłaś swoją przygodę z pisaniem?

Pisałam jakieś durne opowiadania, których nie kończyłam. XD Pierwszy blog był o totalnej porażce. Dałabym wam link, ale nie chcę być odpowiedzialna za waszą śmierć ze śmiechu. :D

6. Jakieś motto, aforyzm, sentencja, cytat?

"To, że nie chcesz krzywdzić ludzi, nie znaczy, że tchórzysz." - tytuł bloga.
albo
"Zakończ rozdział, poczuj ulgę." - z mojego tła na fb. Kończę ten rozdział od czasu, gdy dowiedziałam się pewnej rzeczy.

7. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?

Podobne pytanie miałam w LA na absyncji. ^^ Bez chwil dla siebie. Nie mogę być zawsze dla kogoś.

8. Jakieś seriale? Jeżeli tak, prosimy o tytuły!

"Rodzinkę.pl" zdarzy mi się obejrzeć. Czasem "Dr House'a". "Sherlocka" ubóstwiam i czekam na kolejne odcinki. Oglądałam też "Grę o tron". Czasem obejrzę te polskie: "Dlaczego ja", "Trudne Sprawy", "Ukryta Prawda", "Sędzia Anna Maria Wesołowska", "Sąd rodzinny", "Szpital". Zależy kiedy mi się nudzi i co akurat leci w telewizji. Poza tym to oglądam z mamą "Kości" i czasami te Kryminalne zagadki. Miami albo Nowego Jorku. A gdy byłam mniejsza to ubóstwiałam "Nie ma to jak hotel" i "Nie ma to jak statek". A i czasem jak nie mam co robić, a leci na MTV to obejrzę "Inną".

9. Masz ukochaną książkę? Podaj jej tytuł.

Chyba moją ukochaną będą "Igrzyska Śmierci". Zawsze będę wariować na ich punkcie. ^^

10. Ocena z języka polskiego?

Cztery. :D

11. Ulubione wspomnienie?

Jak byłam z bratem i jego dziewczyną na bananie, tym takim nadmorskim. Jego dziewczyna jak wsiadała, spadła z drugiej strony. Albo może jak jechałam na nartach wodnych i wszyscy się zdziwili, że udało mi się przejechać jakiś tam kawałek za pierwszym razem? Nie wiem, ale ogólnie lubię wspomnienia z dzieciństwa. ^^

Jeszcze raz dziękuję za nominację. Ja nikogo nie nominuję, ponieważ po nominacji na Absyncji skończyły mi się na razie pomysły na pytania. Miałam ochotę nominować samego Piernika, ale ok. I tak nie wymyślę Ci tych pytań. :D

6 komentarzy:

  1. Dalej zero komentarzy. O.o No co jest? Muszę to zmienić, bo to tak brzydko wygląda!
    Nie za bardzo mnie tutaj wychwalasz? Rozumiem, że chcesz, bym na Walentynki miała parę w postaci swego odbicia w lustrze, ale bez przesady! Nie znoszę tego święta, więc odpuszczę sobie wielką miłość z drugą ja... ;)
    Rodzinka.pl ... Brrr... Nienawidzę Kacperka, więc już tego nie oglądam. On i jego przyjaciółeczka mnie drażnią jak jasna cholera... Rany, co oni w tym dzieciaku widzą?
    Dr. House. <3 Uwielbiam go. Gregory ma specyficzne poczucie humoru. I ta jego załoga... Nie dorównują mu dogryzaniem, ale też czasami zabłysną. ;D
    Dawaj link do tamtego bloga! Cała Polska śmieje się z Totalnej Porażki Miry! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało komentarzy pod L.A. mnie nie martwi. Byleby było ich więcej jak dodam notkę. :D Też mnie Kacperek wkurza, Zosia również. Ale lubię Kubę i Tomka. Z Kubą się łączę, bo też mam młodszego, wkurzającego brata. :D Ale w sumie dawno tego nie widziałam, bo nie czatuję, tylko obejrzę jak trafię. XD
      Co do bloga, to na razie tylko ty (która raczej zna ten link) go chcesz, więc nie mam po co podawać. :D

      Usuń
  2. No to ja też skomentuję. :D
    "Cztery" mnie rozwaliło. Tzn. w książce Cztery jest jednym z moich ulubionych bohaterów, ale w filmie jest grany przez okropnego aktora... (Shailene jest piękna. ♥)
    Ja też chcę ten link (tego linka? nie wiem... :D)... Proszę? :)
    A co do rodzinki.pl - obejrzałam pierwszy sezon i jakoś dalej nie oglądam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam za tym aktorem i wyobrażałam sobie Cztery inaczej. :D No cóż, może w filmie jakoś się przyzwyczaję.
      Również się śmiałam, że akurat tu dostałam to pytanie. Ach ta czwórka z polaka. ^^
      http://naszatotalnaporazka.blog.onet.pl/ - masz, ale nie waż śmiać się ze mnie. :D

      Usuń
    2. Co prawda ja też wyobrażałam go sobie zupełnie inaczej, nawet zasłoniłam jego gębe na okładce książki :P Po filmie aktor mi się podoba( szcególnie na tym zdjęciu http://s1366.photobucket.com/user/two_thirds_scarlett/media/TobiasEatonTheoJames_zps18a8104c.jpg.html no bo popatrzcie na TE oczy :3) i niejestem w stanie wyobrazić sobie Tobiasa inaczej.

      Usuń
    3. Eeee... bo wiecie o tym całym Tobiasie, prawda?

      Usuń

Obserwatorzy