Muzyka

15 września 2013

Nominacja


Liebster Award

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań, otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informując o tym) oraz dajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który nominował Ciebie.

Pytania od Torii
1. Czy prowadzenie bloga jakoś cię zmieniło?
Hm... na pewno staram się bardziej przykładać do tego, co piszę, bo wiem, że ktoś to czyta. Oczywiście, gdyby nie pognała mnie z tym pewna osoba (dzięki Layka) to nadal pisałabym strasznie. XD
2. Czy niektórzy z bohaterów Twojego opowiadania mają cechy "zapożyczone" od Twoich przyjaciół/rodziny?
W tym konkretnym opowiadaniu jest bardzo mało takich postaci, jednak zawsze się takie u mnie pojawiają.
3. Kto (jeśli w ogóle) wprowadził Cię w "blogosferę"?
Pierwszego bloga założyłam po tym, jak kuzynka pokazała mi swoje stare opowiadanie na blogu. Wtedy też zapragnęłam pisać moje wypociny na internecie. ^^
4. Najgorsza ekranizacja książki według Ciebie to...?
Ekranizacje ogólnie mi się niezbyt podobają, dlatego, że wyobrażam sobie wszystko nieco inaczej. Zmierzch, Igrzyska Śmierci itd. to wszystko miało się nijak do książek.
5. Najgorsza przeczytana przez Ciebie książka to...?
Na pewno któraś z lektur. Może nie wszystkie, bo na przykład "Pies, który jeździł koleją" czy "Oskar i Pani Róża" mi się podobały.
6. Co sądzisz o Polskich pisarzach i ich twórczości?
Zazwyczaj nie czytuję Polskich książek. Jedyne, co mi się teraz rzuca w myślach to dwie książki Ewy Nowak, które czytałam, gdy przyjechała do naszego miasta. "Wszystko tylko nie mięta" i "Lawenda w chodakach" oraz seria "Bezsennik", na którą namówiła mnie przyjaciółka. Wszystkie te książki były całkiem przyjemne, jednak nie należą do najlepszych przeczytanych przeze mnie.
7. Zdarzyło Ci się obejrzeć film lepszy od książki, na której podstawie został nakręcony?
Mi osobiście nie. Jednakże mój starszy brat (który szczerze mówiąc bardzo rzadko czyta) wkręcił się strasznie w serię "Gra o tron". Przeczytał nawet książkę, ale stwierdził, że po raz pierwszy trafił na film lepszy od książki. Możliwe, że to prawda, skoro książka została przełożona nie na jeden film, ale na ciągłość odcinków, w których mogli zadbać o szczegóły. Ja jednak ani nie czytałam, ani nie oglądałam, ale muszę się kiedyś poświęcić i to sprawdzić. ;)
8. Czy jeśli miałabyś szanse zagrać w serialu/filmie na podstawie Twojego opowiadania zrobiłabyś to? W jaką postać byś się wcieliła wiedząc, że nie może być to główna bohaterka.
Oczywiście, że chciałabym zagrać. :) Skoro nie mogła by to być główna bohaterka, najpewniej wcieliłabym się w postać Kim, która się niedługo pojawi. Ewentualnie w Mindy.
9. Jaki jest twój przepis na dobre opowiadanie?
Przelać moją szaloną wyobraźnię na papier.
10. Czy osiągnięcia Twojego bloga Cię zadowalają?
Ponad tysiąc wyświetleń i ośmiu obserwatorów, jak na blog istniejący od niecałego miesiąca to dużo. :) Jestem zadowolona, że w ogóle ktoś chce czytać moje wypociny. Jednak jak zapewne każdy chciałabym mieć tego więcej.
11. Czy po zakończeniu tego opowiadania opublikujesz kolejne? Jeśli tak to o czym?
Zamierzam założyć kolejny blog już niedługo. Może nawet dziś? Opowiadanie będzie o dziewczynie mieszkającej w przyszłości, w państwie, w którym najważniejsza jest wiara. Za przeciwstawianie się kościołowi ludzie trafiają do Czyśćca, miasta-więzienia. Nikt nie wie, co tam się dzieje. Niewielu stamtąd wraca, a ci, którym się uda mówią tylko, że nikt nie chciałby tam trafić. Oczywiście główna bohaterka nie chce poświęcać całego swojego życia kościołowi.

Blogi, które nominuję:
1. http://warsium.blogspot.com/
7.
8.
9.
10.
11.


Moje pytania:
1. Gdyby Polska i Ameryka chciały nakręcić film na podstawie Twojego opowiadania, którą propozycję byś przyjęła?
2. Jaka aktorka zagrałaby główną postać z Twojego opowiadania?
3. Jakiego typu opowiadania czytasz najchętniej?
4. Czy utożsamiasz się z jakąś postacią ze swojego opowiadania? (nie licząc głównej bohaterki). Jeśli tak, to jaką?
5. Planujesz wydać w przyszłości książkę?
6. Czego, Twoim zdaniem nie może zabraknąć w dobrej książce/opowiadaniu?
7. Masz rodzeństwo? Jeśli tak wymień imiona.
8. Skąd pomysł na bloga?
9. Za co mogłabyś oddać życie?
10. Wolałabyś umieć czytać w myślach czy przewidywać przyszłość?
11. Najlepsza przeczytana przez ciebie książka to...?

8 komentarzy:

  1. Widzę, że dodałaś post, a tu... nominacja :)
    Gratuluję! :D
    I jestem w kropce, bo chciałam Cię nominować a nie mogę :<
    Jeszcze raz gratuluję c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ^^
      No wiem, ja też nominowałabym z chęcią Torii, ale nie mogę. ;)

      Usuń
    2. Ale to logiczne, bo wtedy w kółko nominowałybyśmy same siebie i to by było bez sensu XD

      Usuń
  2. Tak jakoś sobie czytałam. I nagle coś przykuło moją uwagę. Ewa Nowak!
    Niby to mogła być inna osoba ( nie okłamujmy się to ciut popularne nazwisko, imię zresztą też), ale ile jest w Polsce takich pisarek. Wiec czy to ona napisała Bransoletkę? I czy czytałaś tą genialną książkę, która zmieniła moje życie? A najważniejsze co jeszcze napisała ta cudowna kobieta o nie zbyt zawiłym nazwisku? Po za tym. Fajnego masz brata XD, mogę go poznać? Chociaż jeśli mało czyta to jednak nie. Ok, dobra dziwnie brzmi takie pisanie pod postem z przed hmm.. trzech miesięcy^^, ale tak jakoś mi było nudno. Po za tym, ciekawe, na Absyncji masz Wesołych Świąt, a tu Merry Christmas... podejrzane... A tak po za tym muszę zacząć czytać tego bloga, ale jeszcze nie znam kanonu, więc tak dziwnie to wszystko brzmi. Po co ja to pisze?
    Ok
    Pozdrowienia
    Litka

    PS:Nuda,nuda,nuda, nuda. Jak tak dalej pójdzie z nudów przeczytam cały internet!!! CAŁY. To jest groźba!
    'PPS; Powaliło mnie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, masz szczęście, że często wchodzę na pocztę, żeby sprawdzić czy są nowe komentarze (dziękuję twórcą za powiadomienia), bo pewnie bym tego nie znalazła. Ciekawe czy przeczytasz moją odpowiedź. ;)
      Tak, jest to ta sama autorka, ale niestety "Bransoletki" nie czytałam, choć zanotuję sobie w mojej głowie, że warta przeczytania. :P
      Ja czytałam tylko "Wszystko tylko nie mięta" i "Lawenda w chodakach" oba mogę polecić. :P
      Jak przeczytałam, że chcesz poznać mojego brata to najpierw o młodszym pomyślałam, bo o nim częściej wspominam. Tu jednak wspomniałam o starszym. Faktycznie od czytania w tej rodzinie jestem ja, ale mądrala za to mógłby być nauczycielem, bo ciekawie gada. Niestety serio jest stary, bo to studencik Akademii Morskiej, a teraz jest na praktykach w Panamie czy gdzieś tam. W każdym razie gdzieś w Ameryce. Młodszy to natomiast gimbaza, ale jest ładniejszy od starszego (mimo że on też do paszczurów też nie należy), choć u mnie w rodzinie niestety faceci odziedziczyli całą urodę, bo oni są ładni, a ja czytam i piszę. :P
      Tu jest "Merry Christmas", bo nie lubię mieć wszędzie tego samego. ^^ Co do opowiadania możesz zacząć czytać (w razie czego jest słowniczek po boku), a potem zachwycać się, że ta pisarka wszystko dużo lepiej napisała. Hahaha. XD
      PS. Nie wiem czy jedno ludzkie życie starczyłoby do przeczytania internetu. :P

      Usuń
  3. Tak dla zabawy napiszę, że przeczytałam odpowiedź. Nadal mi nudno, więc nieczytelność internetu jest zagrożona. Akademia Morska? To ciekawe. Mój bestboyfriend też tam się wybiera ^^ Opowiadanie zacznę czytać i to niebawem, więc lepiej się przygotuj XD

    PS: chce, żeby święta się skończyły, ale jednocześnie nie chce wracać do szkoły ^^
    Litka

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze a byłam pewna ze to kolejna notka :( eh.. i zrobilam sobie ochote na ciastoo xd czekam na next notke!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy